Långfilm

Det verkar onekligen som att Flubber har tagit sig förbi cellklumpstadiet. Så här såg han ut idag när vi tittade in för att säga hej. Ganska lik den där magra ungen uppe till höger.
   
Enligt barnmorskan är jag "gravid så att det visslar om det", en kommentar som svar på mina tusen tvivel. Lyckligtvis försvann tvivlen där på britsen. I takt med att ultraljudsscannern gled över magen spelades filmen av vad som fanns där inne upp på en storbilds-TV framför oss. Här kommer tre futtiga sekunder av det vi såg.
                           
            
                              


Kommentarer
Postat av: mormor

Du är välkommen när du kommer, jag väntar på dig.

2010-01-29 @ 22:12:44
Postat av: Maria L

Otroligt spännande! Hur många veckor nu?

2010-02-01 @ 23:34:56
Postat av: Maria L

Tittar man noga ser man ju...v 14!!!

2010-02-02 @ 18:32:46
Postat av: Bror

Efter många dagar och många gångers tittande,måste jag bara kommentera: Väldans "lång film" ;-)

2010-02-03 @ 21:50:38
Postat av: Stina

Vad otroligt fantastiskt, ett nytt litet liv. Grattis än en gång. Kram

2010-02-14 @ 09:31:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0