Lomma Beach

  
I dag började Andreas semester. Efter halva dagen gått kom jag till följande slutsats: om inte jag håller koll på honom kommer han att spendera hela alltet oklädd i soffan tillsammans med handkontrollen till PS3n. Och så ska vi verkligen inte ha det. Så idag drog jag också igång Project Summer 2009, en plan som syftar till att krama det mesta ur sommaren. Tillsammans. Han och jag. Inte han och kontrollen.
 
Denna den första dagen på en oändlig sommar åkte vi till Lomma Beach. Vi paxade den fetaste sanddynan och solbadade järnet. Kikade man upp fanns hela havet där; kikade man ner kunde man läsa sin medhavda bok. Sedan kom ett helt gäng högstadieelever och slog sig ner ett badlakan bort varpå det blev stört omöjligt att läsa. Istället köpte vi glass, gungade i takt till mobildiskot bredvid och tjuvlyssnade på tonårssnack. När vi blev varma gick vi ner och kände på vattnet. Jag lekte baddräktsmodell i vattenbrynet och Andreas ställde upp som paparazzi. 
 
På vägen tillbaka till bilen gick vi förbi vindsurfingssällskapet. Då vaknade en gammal passion i mannen min. Plötsligt bestämdes det att vi nästa gång på stranden ska hyra brädor och rida vågor. Se där. Allt talar för att Project Summer 2009 kommer att bli en succé.

Kommentarer
Postat av: moren

Hu va kallt?

2009-06-23 @ 09:19:38
Postat av: Veronica

Ser ut som om ni haft det väldigt trevligt. Njut nu av det fina vädret för det gör jag. Fika snart Åsa ?Jag har ju sommarlov denna sommaren:)

2009-06-24 @ 16:26:55
URL: http://lizardqueen.blogg.se/
Postat av: Maria

WOW! Vilken badflicka!!! Ser underbart ut!!!

2009-06-29 @ 20:51:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0