Edenryd

    
Igår packade vi bilen och åkte på minisemester med Sara och Martin. Vi hamnade på gränsen mot Blekinge, mitt i ett böljande hav av tusenskönor, i en vitknutad stuga vid havet dit Sara har nyckel.
  
Man kan se det som att jag inte har gjort ett skapandes dugg det senaste dygnet. Eller kan man se det som att jag har gjort en hel massa: till exempel gått på upptäckfärd i en hage, försökt hälsa på korna men gjort mitt bästa för att hålla mig borta från tjuren, tittat på mobilens gps för att komma underfund med var jag egentligen befann mig, vandrat genom stora skogar, gjort mig rolig över campare med husvagn och tomtstaket, snoppat jordgubbar, spelat sällskapsspel, druckit vin, skrattat tills jag fick ont i magen, sovit med den jag älskar i en nittiosäng, vaknat tryckt intill en furupanel, sprungit genom daggvått gräs, oroat mig för fästingar, duschat fort för att inta ta slut på varmvattnet, legat på en filt i solen.
  
Ser man det så är det inte undra på att jag är helt slut ikväll...

Kommentarer
Postat av: J.

Livskvalité kallas det nog..... Kram till Er båda...

2009-06-22 @ 08:31:19
Postat av: moren

Det är det de kallar livet

2009-06-22 @ 17:16:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0