Få det gjort!

 
Har fixat lite med böckerna i våra hyllor ikväll. Flyttat om och rumsterat. Jag är en sådan som bryr mig märkligt mycket om hur och var böckerna står. De är ju trots allt en del av inredningen, så det måste se bra ut alltihop. Därför står nu böckerna uppdelade i färg. Flott! Alla fula böcker ligger i kartonger i källaren och de flesta pocketböcker står i sovrummet. "Riktiga" böcker är förstås finast.
 
Konstigt nog har man långt fler bokryggar i vissa färger än andra. Därför fick bland annat den vita hyllan fyllas på med mjuka ryggar för att inte gapa halvtom. Här är resultatet. Ovanför skymtar den röda hyllan och till höger den blå. Men roligare att titta på är den vita boken längst till höger, Få det gjort!. Det är en sådan där självhjälpsbok som manar folk till att bli organiserade och att inte skjuta upp saker på framtiden. 
 
Det verkar inte som att budskapet gick hem. Bokmärket sitter kvar mitt i.
 
Och nej. Boken är inte min.

Såklart.

Kommentarer
Postat av: Andreas

Det räckte med att läsa halva boken...

2009-04-26 @ 22:49:41
Postat av: Kusin Nina

hej kusin, kul att du är i bloggvärlden igen! Har saknat dina uppdateringar. Själv sitter jag på ett hotellrum. Scandic, i Trollhättan. Kram! /N

2009-04-29 @ 00:15:11
Postat av: Åsa

Hej kusin. Vad roligt att du läser!



Vad gör du i Trollhätta förresten? Stjärnspelar i nästa storfilm?

2009-05-06 @ 11:48:34
URL: http://asap.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0