Till salu

Snart får vi internet på riktigt och då ska jag uppdatera om både plommonvägar, täcktapeter och renoveringsröror. Fram tills dess kommer det inte att uppdateras speciellt ofta här. Tyvärr.

Dock.

I takt med att jag tömmer min gamla läganhet och kämpar för att vara ute vid månadsskiftet söker mina fina möbler nya hem. Jag har inte satt något pris än, inte lagt ut något på Blocket än.

Är det någon av er som vill ha/behöver nåt? Kolla här.

Generös rabatt delas ut till dem jag tycker om.

Kommentarer
Postat av: Broren

Funkar inte att klicka på "kolla här"... :-(

2008-09-18 @ 16:01:27
Postat av: Åsa

Nu gör det :-)



Kanske Maxx vill ha en kista till sina leksaker?

2008-09-18 @ 21:35:02
URL: http://asap.blogg.se/
Postat av: J.

Det verkar som du ska sälja hela ditt bohag. Lycka till och hoppas allt går smidigt. Kram Svägerskan

2008-09-20 @ 20:12:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0