Hjälpsamma

Berättade för klassen - elva tjejer i andra ring - igår att min handledare från högskolan skulle komma och sitta med på vår lektion idag.
 
"Är du nervös?" frågade L.
 
"Litegrann är jag faktiskt," medgav jag. De nickade förstående. 
 
"Finns det något vi kan göra för att hjälpa dig?" frågade E med huvudet på sned. "Ska vi ställa många frågor?"
  
"Det får ni gärna göra," svarade jag med ett skratt. "Var flitiga. Ställ många frågor. Uppför er som änglar."
  
Som på beställning. Allt gick som på räls idag.
 
Fina, fina ungar.


Kommentarer
Postat av: Broren

Ha ha ha...mygel! Coolt!

2008-11-27 @ 12:33:51
Postat av: Maria

Det gäller att ha pli på ungarna från början! Bra jobbat!!! KRAM!

2008-11-27 @ 21:46:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0