Sommarsaker

I helgen har jag . . .

ätit frukost utomhus - använt vita byxor - gåtränat en barfotad systerdotter på solvarma plattor - badat i havet - simmat under vatten - besökt en offentlig toalett i bikini och sandaler - sett någon sola topless - ätit middag utomhus - vaknat i ottan av att rummet badade i ljus - gått upp klockan fem och bakat - somnat i en hängmatta - stått utomhus mitt i natten i kortärmad tröja utan att frysa - grillat på en balkong - köpt en solhatt - använt solskyddsfaktor - legat på stranden - läst min pocketbok med tårna nedkörda i strandsanden - ätit frukt på en filt i solen - kört förbi en skylt med hänvisning till köp av svenska jordgubbar - använt strumpbyxor till kjol bara för klädkodens skull - fått färg - ätit grillad halloumi för första gången - oförvarnat skrattat till gång på gång bara för att allt känns bra.
  
  


-
-
Måndag morgon. 
       
"Vilken helg," säger jag till ägaren av de grönmelerade ögonen på andra sidan frukostbordet. Vi sitter i solen på balkongen. Klockan är åtta. "Gud, vad bortskämd man är."

"Mmm," svarar han och ler. "Fast det är ju bättre det än motsatsen."

Kommentarer
Postat av: caroline

Hej Åsa, har sett ditt mail. Vi har en hel del foto från dopet. Problemet är att datorn är på lagning, så om en vecka eller så kan jag skicka över till dig.

kram c

2008-05-12 @ 18:32:33
Postat av: Åsa

Det låter jättebra Caroline. Tack!



Det var roligt att träffa er i söndags. Jag hoppas att vi ses fler gånger under sommaren!

2008-05-12 @ 22:53:21
URL: http://asap.blogg.se/
Postat av: J.

Tänk att du hunnit med allt det i helgen. Det kan man kalla cease the moment i detta fallet en somrig härlig helg...

2008-05-14 @ 11:53:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0