Dille

Idag sitter jag på halvhemlig ort och pluggar. Att planera opponeringen visade sig vara ungefär lika rogivande som att skriva uppsatsen. Därför trodde jag att det var nyttigt för mig att komma hemifrån. Ingen garderob att organisera. Inga blommor det är mitt ansvar att vattna. Ingen post att öppna. Inga störningsmoment.
   
Eller hur.
 
Här finns ju massor att göra.
 
Som att plocka av vreden till spisplattorna och diska dem.
 
Eller att dammtorka fönsterkarmarna.
  
Och sedan dammsuga upp flugorna på golvet.
 
Mina gamla lektorer borta på Institutionen för Genusvetenskap hade gråtit blod om de sett mig.

Kommentarer
Postat av: a

VAAAA har du dammsugit upp mina söta små luddiga flugisar!??!?!

2008-05-30 @ 13:55:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0