Kungen

         
Jag har bett om bildbevis ända sedan Andreas skickade sms från Anderstorp för några veckor sedan.
   
"Jag har träffat knugen :-)" 
   
Inget man bara kan slänga ur sig sådär, liksom. Dessutom växte historien snart. Med handslag, småprat och överräckande av en glasplankett. 
  
Hem kom han och jag fick se alla de andra bilderna. På bilar, bilar, bilar, racerförare, bilar, bilar, bilar, Per Gessle, Mikael Persbrandt, bilar, bilar bilar, öldrickande och tältresande funktionärer. Och så fler bilar och ännu fler bilar. Dock ingen kung.
  
"Jag tog den ju inte själv. Finns inte i min kamera," var svaret.
  
Män...
  
Idag, då så lång tid passerat att jag nästan glömt berättelsen, kom det. Beviset. Kolla, kolla. Coolaste funktionären på The Ronnie Peterson Historic Grand Prix överräcker - på eget initiativ - en glasplakett till Carl XVI Gustav! 
 
Undrar om kungen också har ställt sin på hederplats i vardagsrummet. Kanske.


Kommentarer
Postat av: Stina

E det Andreas på bilden?

2008-06-19 @ 20:04:16
Postat av: Åsa

Jepp. Även om den inte är så avslöjande. Framsidan får du se imorgon :-)

2008-06-19 @ 20:39:55
URL: http://asap.blogg.se/
Postat av: Björn

Coolt!!

2008-06-20 @ 22:09:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0