Lovely

88514-1601Valentines Day 2008
 
I slept terribly bad last night, woke up every twentieth minute or so, had nightmares I don't remember anymore. At six, I dragged my aching body out of bed. My back hurt particularly bad. It still does.
 
I believe I am getting sick for real, have a stuffed head, sore throat, and a runny nose. 
 
The apartment is freezing - I am cold.
 
I should study for my exam on learning theories tomorrow, but have a hard time motivating myself to open the books and concentrating enough to read them. 
 
I will be having dinner alone in front of some dull TV-show tonight - if I can make myself cook.
 
I will go to bed alone tonight. 
 
Life is not fair.
 
Not  today.

Kommentarer
Postat av: Maria

Kram på dig! Trist bli dunderförkyld en sådan här vacker dag! Försök få några solstrålar i fejset...åtminstone genom ett öppet fönster eller balkongen. Väntar på att klockan skall bli fyra så jag kan gå hem...behöver en kram eller två. Unna dig några extra fikon ikväll, hi hi!!

2008-02-14 @ 14:43:18
URL: http://ljungbergskan.webblogg.se
Postat av: Anonym

Tänk, för ca 15 år sedan hade jag tröstat dig o gett dig febernedsättande o bäddat ner dig o kanske läst en saga för dig.

Men framför allt hade jag tyckt synd om dej.

2008-02-14 @ 16:40:09
Postat av: Brother

Poor little you!! Hope you get better soon!

2008-02-15 @ 10:55:51
Postat av: caroline

Hej Åsa,
om det är någon tröst så hade även jag en trist Valentine. Anders är på utejobb plus att jag skrev läkemedelstenta, usch men det gick bra iallafall.
Krya på dig!
kram caroline

2008-02-15 @ 16:05:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0