Skrivprocess

Det är konstigt.
  
Hela veckan har varit dedikerad till examensarbetet. Varje morgon har jag gått upp, slagit på datorn och plockat fram böckerna.
 
Trots det händer inget.
  
Jag skyller på

- radion
, som spelar så bra musik att man måste ta sångpauser titt som tätt.

- vännerna, som ringer mig, inspirera mig att ringa dem eller pockar på min uppmärksamhet via msn.
  
- internet, som bjuder på en oändlig mängd nyheter och skojigheter.

- blommorna, som absolut måste planteras om, vattnas eller vändas.

Så. Idag sitter jag på biblioteket.
  
Och bloggar.
  
Aaaaghhhhh!

Kommentarer
Postat av: jenny

fnissar. Känner igen det där :)

2008-04-25 @ 15:20:40
URL: http://cookiefactory.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0